JOB OFFER
___
Teamlead Customer Service Gift Cards
29/08/2022 | | Direction | Haarlem
Passie voor relatie en klantbeheer? Meerdere jaren ervaring en toe aan een nieuwe stap in jouw carrière in een internationale werkomgeving? Ben jij communicatief vaardig, hou je van structuur, ben je een doorpakker en niet bang om daadkracht te tonen? Dan willen wij jou graag als collega!

Return to list

New search

Testimonials

Jouw ideale baan bij Wonderbox?
Wij richten ons op het ontwikkelen en verkopen van onder andere Wonderbox en GiftForYou beleveniscadeaus en Gift Cards. Misschien heb je ze wel eens gezien bij Primera, Jumbo, ANWB of Mediamarkt? Of misschien heb je al wel eens een cadeau ontvangen of gegeven?

 

Onze Customer Service is 5 dagen per week bereikbaar (tussen 09.00 en 17.00) via telefoon, e-mail en chat. Onze klanten kunnen kiezen uit meer dan 12.500 belevenissen en wij helpen daarbij!

 

Als teamlead Customer Service weet je uiteraard wanneer jouw dag pas geslaagd is: met blije en tevreden mensen. En dat is waar deze functie om draait: het verbeteren van de klanttevredenheid!  Je doet dit samen met een team van 2 -3 directe collega’s (2e lijn) en met het team van ons externe callcenter (10 collega’s). Samen zorg jij ervoor dat onze klanten nog beter van hun belevenis kunnen genieten!

 

Je bent operationeel verantwoordelijk maar bent dagelijks ook bezig met het monitoren van diverse klanttevredenheid rapportages en KPI’s, waarbij je acute problemen signaleert, structurele verbetervoorstellen doet en de uitvoer hiervan bewaakt.

 

Je werkt in een internationale omgeving, waarbij je dagelijks in contact staat met ons hoofdkantoor en je ook frequent onze externe callcenters in het buitenland bezoekt. Maar je bent ook een belangrijke schakel voor onze afdelingen in Nederland!

 

Samengevat:

  • Klantcontact: samen met jouw team zorg je ervoor dat alle vragen over onze giftcards en belevenisboxen worden beantwoord en onze klanten tijdig en goed worden geholpen.
  • Aansturing team: coachen en begeleiden van een team van 2-3 collega’s.
  • Coördinatie van het externe callcenter: je monitort de prestaties op basis van diverse KPI’s en stuurt bij als het nodig is. Je zorgt voor het juiste trainingsmateriaal en bezoekt de locaties regelmatig.
  • Analyse en Rapportage: je monitort en analyseert de feedback van onze klanten met behulp van onze diverse tools en zorgt dat de informatie via diverse rapportages bij de juiste afdelingen komen. Je doet voorstellen voor verbetering van de klanttevredenheid en bewaakt de voortgang daarvan. Je neemt daarbij frequent deel aan de internationale Customer Service meetings.
  • Projectdeelname: Je neemt deel aan diverse internationale projecten op het gebied van klantenservice.

 

Wie zoeken wij?

Je bent iemand die het leuk vindt om te bouwen en om stapje voor stapje verder te professionaliseren. Dit doe je door daadkracht te tonen en zelf initiatief te nemen voor verbeteracties én door je team te inspireren en te ondersteunen, waarmee je ze stimuleert om het iedere dag een beetje beter te doen.

 

Verder:

  • Ben je minimaal 32 uur beschikbaar;
  • Beschik je over hbo-diploma en minimaal 10 jaar ervaring op het gebied van klantenrelaties, bij voorkeur minimaal 3 jaar als in een Customer Service rol;
  • Ben je Nederlandstalig en beheers je de Engelse taal;
  • Heb je ervaring met het opstellen van performance rapportages en verbetervoorstellen en ben je in staat om hier uitvoer aan te geven;
  • Ben je klantgericht, in alles wat je doet;
  • Ben je proactief, durf je daadkracht te tonen, kun je goed samenwerken en denk je in oplossingen;
  • Hou je van structuur en ben je analytisch ingesteld.

 

Wat mag je van ons verwachten?

Bij Wonderbox gaan we samen voor het resultaat en daar doen we heel veel voor. En dat daar fouten bij worden gemaakt zien wij alleen maar als een mogelijkheid om nog beter te worden!  Wij zorgen ervoor dat je in deze functie niet alleen een leuke tijd krijgt maar dat jij je ook verder ontwikkelt en kunt doorgroeien. Maar wij vinden het minstens net zo belangrijk dat je op tijd naar huis gaat om je kinderen op te halen, en dat je op vakantie gaat en het werk even aan je collega’s over laat. Maar het allerbelangrijkste: bij ons mag je zijn wie je bent.

 

En natuurlijk, ook wij hebben een ping pong tafel en vrijdagmiddag borrels!

 

Verder:

  • Een prima salaris met een aantrekkelijke bonusregeling;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis en een pensioenregeling;
  • Te gekke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals korting op onze cadeaukaarten, een reisverzekering en de mogelijkheid tot een “Mystery Shop Experience;
  • Een informele en gezellige werksfeer op het terrein van de oude lichtfabriek in Haarlem. Een unieke en prettige locatie, 5 minuten van het station. Wij werken minimaal 3 dagen per week op kantoor. Werk je meer? Dan behoort thuiswerken ook tot de mogelijkheden;
  • En last but not least, 44 sympathieke collega’s in een internationale werkomgeving die werken aan de groei van de leukste en grootste aanbieder van belevenissen in Europa!

 

Sollicitatieprocedure
Interesse in deze functie? Leuk! We zien jouw cv inclusief motivatiebrief (of nog beter, een filmpje!) graag tegemoet.

Je kunt jouw sollicitatie sturen naar Ron Jansen, HR Manager, via vacature@giftforyou.nl. Meer weten? Neem dan contact met ons op via 023 – 517 57 35.

Als je bent geselecteerd op basis van jouw brief en CV, dan nemen wij contact met jou op om een telefonische screening in te plannen. Ben je hierna positief geselecteerd? Dan kun je nog maximaal twee gesprekken verwachten bij ons op kantoor.

 

Wat je nog van ons moet weten!
Wonderbox NL B.V. is aanbieder van de beleveniscadeaus GiftForYou en Wonderbox (cadeauboxen voor een lekker etentje, een overnachting of een andere leuke activiteit) en verschillende cadeaukaarten. Hiermee zijn wij al enige jaren dominerend marktleider in Nederland. Wij zijn onderdeel van Wonderbox SAS, één van Europa’s grootste spelers in de cadeaukaartenbranche.

Meer weten? Kijk dan ook eens op giftforyou.nl of wonderbox.nl. Meer weten over ons als werkgever? Kijk dan op wonderboxjobs.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan cv’s die ongevraagd worden aangeleverd kunnen geen rechten worden ontleend.

Partagez :

Send to a friend:

    Your name(required)

    Your email (required)

    Your subject

    Your message


    Return to list

    New search

    Testimonials